Komunikaty I - środa 26.06.2024 11:00-13:00
KI-1 |
„Wykorzystanie Arduino w nauczaniu chemii” |
Wacław Makowski |
KI-2 |
„Inquiry Based Science Education na zajęciach z zakresu chemii szkolnej w kontekście socjokulturowej koncepcji Jerome Brunera„ |
Aleksandra Zahorska, Marek Kwiatkowski |
KI-3 |
„Wesoła chemia czyli odkrywanie przez eksperymentowanie” |
Agnieszka Połomska-Siuta |
KI-4 |
„ZaGRAjMY razem” |
Małgorzata Krzeczkowska |
KI-5 |
Kształcenie nauczyciel na Wydziale Chemii UŁ w ramach realizacji projektu „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim” |
Anna Wypych-Stasiewicz |
KI-6 |
„Analiza trendów w pytaniach egzaminacyjnych z ostatnich lat i strategie przygotowania uczniów do egzaminu maturalnego z chemii” |
Daria Kiszkowiak |
KI-7 |
„Projekty edukacyjne jako fundament rozwoju umiejętności naukowych i technicznych uczniów” |
Mateusz Bykowski |
KI-8 |
„Po co komu chemia, czyli słów kilka o naszej misji dydaktycznej” |
Iwona Maciejowska |
Komunikaty II - czwartek 27.06.2024 11:45-13:00
KII-1 |
„Nowoczesna dydaktyka, czyli cyfrowa technologia pomiarów na lekcjach chemii i STEM” |
Tomasz Sobiepan |
KII-2 |
„Emulsje w ujęciu teoretycznym, czyli co warto wiedzieć zanim zaczniemy sporządzać kremy w praktyce” |
Elżbieta Szostak |
KII-3 |
Projekt „Odkrywaj z nami chemię” |
Joanna Hetmańczyk |
KII-4 |
„Czy egzamin ósmoklasisty z przedmiotów przyrodniczych jest potrzebny?” |
Marcin Chrzanowski, Agnieszka Siporska |
KII-5 |
„Doświadczenia i eksperymenty naukowe w edukacji wczesnoszkolnej. Wpływ nabytych wcześniej umiejętności i wiadomości na przyswojenie nowych umiejętności i wiadomości z chemii” |
Barbara Michałek-Piernik |
Komunikaty III - piątek 28.06.2024 11:00-12:00
KIII-1 |
„70-lecie Olimpiady Chemicznej” |
Wanda Szelągowska |
KIII-2 |
„Projektowanie i zastosowanie modułów pomiarowych |
Marcin Przybyła |
KIII-3 |
„Wideoblog jako forma popularyzacji chemii” |
Monika Brzostowicz, Mária Babinčáková, Paweł Broś, Paweł Bernard |
KIII-4 |
„Analiza błędów popełnianych przez uczniów na egzaminach maturalnych z chemii i zwrócenie uwagi na najbardziej problematyczne zagadnienia” |
Amanda Gałkowsk |