Komunikaty I - środa 26.06.2024 11:00-13:00

KI-1

„Wykorzystanie Arduino w nauczaniu chemii”

Wacław Makowski

KI-2

„Inquiry Based Science Education na zajęciach z zakresu chemii szkolnej  w kontekście socjokulturowej koncepcji Jerome Brunera„

Aleksandra Zahorska, Marek Kwiatkowski

KI-3

„Wesoła chemia czyli odkrywanie przez eksperymentowanie”

Agnieszka Połomska-Siuta

KI-4

„ZaGRAjMY razem”

Małgorzata Krzeczkowska

KI-5

Kształcenie nauczyciel na Wydziale Chemii UŁ w ramach realizacji projektu „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych  w Uniwersytecie Łódzkim” 

Anna Wypych-Stasiewicz

KI-6

„Analiza trendów w pytaniach egzaminacyjnych z ostatnich lat i strategie przygotowania uczniów do egzaminu maturalnego z chemii”

Daria Kiszkowiak

KI-7

„Projekty edukacyjne jako fundament rozwoju umiejętności naukowych i technicznych uczniów”

Mateusz Bykowski

KI-8

„Po co komu chemia, czyli słów kilka o naszej misji dydaktycznej”

Iwona Maciejowska

 

Komunikaty II - czwartek 27.06.2024 11:45-13:00

KII-1

„Nowoczesna dydaktyka, czyli cyfrowa technologia pomiarów na lekcjach chemii i STEM”

Tomasz Sobiepan

KII-2

„Emulsje w ujęciu teoretycznym, czyli co warto wiedzieć zanim zaczniemy sporządzać kremy w praktyce”

Elżbieta Szostak

KII-3

Projekt „Odkrywaj z nami chemię”

Joanna Hetmańczyk

KII-4

 „Czy egzamin ósmoklasisty z przedmiotów przyrodniczych jest potrzebny?”

Marcin Chrzanowski, Agnieszka Siporska

KII-5

„Doświadczenia i eksperymenty naukowe w edukacji wczesnoszkolnej. Wpływ nabytych wcześniej umiejętności i wiadomości na przyswojenie nowych umiejętności i wiadomości z chemii”

Barbara Michałek-Piernik

 

Komunikaty III - piątek 28.06.2024 11:00-12:00

KIII-1

„70-lecie Olimpiady Chemicznej”

Wanda Szelągowska

KIII-2

„Projektowanie i zastosowanie modułów pomiarowych
jako narzędzia dydaktycznego w kształceniu zawodowym
przedmiotów chemicznych” 

Marcin Przybyła

KIII-3

„Wideoblog jako forma popularyzacji chemii”

Monika Brzostowicz, Mária Babinčáková, Paweł Broś, Paweł Bernard

KIII-4

 „Analiza błędów popełnianych przez uczniów na egzaminach maturalnych z chemii i zwrócenie uwagi na najbardziej problematyczne zagadnienia”

Amanda Gałkowsk